Ku chwale Barbery

25 lutego, 2008

Autor: Kolec

Bob'r I

Pewnie już niektórzy – i pewnie nieliczni – widzieli te plansze na moim blogu. Niemniej, wszystkie razem wrzucam także tutaj. Kiedy byłem (nie wypada powiedzieć mi ‚mały’) mniejszy, lubowałem się wielce w kreskówkach z Huckleberrym, Yogim czy Magillą. Jakiś czas temu, właściwie przypadkiem, znalazłem jakiś filmik na necie i przypomniawszy sobie zatraconą pasję, postanowiłem naskrobać coś samemu.

Rozwińcie notkę po więciej plansz (:

Bob'r II

Bob'r III

Bob'r IV

PS. Następne plansze w drodze!

Komentarze 2 to “Ku chwale Barbery”

  1. emmy Says:

    Jak już mówiłam (!) nie dawaj Bobrowi takich podkoszulków o takim wieśniackim kolorze, bo to psuje całokształt :|

    Łososiowy sux.

  2. bele Says:

    Nieźle. Humor zrozumiały dla wszystkich. Widać, że inspiracja czerpana z klasycznych kreskówek ze stajni Hanna-Barbera. Narysowane porządnie, a to się chwali. Najs :)


Dodaj komentarz